Thursday 30 June 2011

Thursday, 30 Jun 2011

tup..tup.. arini dah last bln jun. sok dh msuk bln julai. alahaii.. cptnya masa b'lalu kan. rasa2nya cam x de ape lg yg aku dpt dlm masa 1st six month nie. cuma bakal dapat BABY jek.. alhamdulillah...

arini, kitaorg dak2 opis pendidikan gi meeting kat jkr (d) mersing.. meeting pemantauan projek2 pendidikan, aku ni wat penyebok jek. kunun2nya urusetia mesyuarat la.. cehhhhh... dah bos sndiri kata soh pegi, aku pegi je la. so, aku, yuyun, zul and bos kecik kitaorg en azmi pegilah............. sket pnye ramai bos besar aku ni bwk anak buah. at last ape yg korang nak tau... bos besar kitaorg tu wat meeting sndiri. pendek kata, dia yg handle meeting tu sorang2.. kitaorg yg ramai2 pegi ni just jadik tunggul jek. aku ni x pe la. mmg x amik port pun. penolong jurutera kitaorg pun x b'suara sepatah hape. serupa dia pegi sorang jek, x yah bwk kitaorg2 nie.. abis citer. masing2 just pegi mkn angin je la, pastu mkn and balik. perghhhh......... kitaorg mmg dah lama mkn hati berulam jantung ngn bos besar kitaorg nie.. ermmmmmmmm.. dah la. ckp byk pun x guna. sukati dialah nak wat pe. bak kata yuyun, diakan 
BOSS !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment