Thursday 7 July 2011

Jenjalan

hiiiii.... arini khamis sudah. semestinya pkai batik la kan. seb baik baju2 batik aku beso2. so, still leh pakai lg la. lg satu sbb mak aku ni tang baju mahal2 (cewahhhh.. mahal ke.. aku je yg tau..) x reti nak jahit. kompem t'besorrrrr. walaupun ukur badan. x pe la mak.... tqvm.. mmuahhhhh.....

arini ada penyerahan sekolah tamil kangkar pulai, j.bahru. so aku telah DILANTIK sbg urusetia cenderahati.. erm.. x de la bz sgt. just amik je brg2 kat stor masuk dlm paper beg JKR. 30 jek. so, keje aku setel la kan.

ape istimewanya sekolah tamil nie.. TAMIL???? hehehe...

"antara sekolah tamil terbesar di malaysia." dasat kan..... tu yg cikgu cikgi dia sebok memanjang.... xcited pun ada rasanya. mcm kita la jgk kot.. maklumla nak dpt sekolah baru.. dah la.. malas citer pnjg.... motifnya cuma, projek sekolah tu direct bwh pengawasan JKR JOHOR. Unit Pendidikan especially.. Unit aku la.. bangga la jgk kan walaupun bukan aku yg jaga projek tu. kekekeke...

jap.. ada pic x ek...
?

?

?

?

?

?

?

akan diupload kemudian hari...

No comments:

Post a Comment