Thursday 30 June 2011

Hari Ko-Ko Nurin

lama dah x update blog nie.. kalau dah start malas tu malas je la.. klau dtgnya rajin tu, hari2 nak update. kan..kan.. ari ahad aritu, kitaorg "berholiday" kat kotaraya jek.. sbbnya......... ada hari ko-kurikulum tadika si nurin tu. so, sekolah dia just msuk p'tandingan lagu patriotik jek. dari belakang aku dok dengo suara anak aku ni. rupanya mikrofon tu betol2 depan molot dia. ermmm patutlah........ kat umah sket pun x nak praktis. aku dok tggu jgk.. hampeh.. katanya lupa lirik. tp klau dah ramai2 tu leh ingat plak kan.. biasalah... so, tgok gambo je la yek..

alahai nurin.. muka masamnya.. en husband kata, sebijik cam aku.. kekeke..



see, semangat berpatriotik tol kan..kan.. hehehe...



 ni la guru kelas nurin.. cikgu salmah.. hehe sama nama cam mak aku daa.... tp umurnya... jeng..jeng.. dia lg muda dr aku...




kitaorg lak yg dok posing kat blakang nie... airis and the "peace"nya yg x jadik2.. kih3..

No comments:

Post a Comment