Friday 10 June 2011

kisah hari ini

x de pape pun sbnrnya... kekeke... cuma letih je melayan anak2 yg m'besar dgn pelbagai ragam dan kerenah. start smlm campur ngn arini aku cuti. jadi bby siter kat anak2 sndiri. anak akak ipar aku admit hospital. bru 4 bulan. cian dia. aritu diorg eksiden masa nk gi kenduri kawin kat tenggaroh. nasib org x pape. tp hentakan air bag tu pun menyakitkan jgk rasanya kan. so, kelmarin akak aku gi hospital sbb nak check la. yg bby akmal plak kna batuk2. so, doktor trus tahan wad.. moga akmal cpt sembuh ye.. dgo mcm best jek kan dok umah.. tp klau budak2 buat hal rasa2nya gi keje lg best. hahaha... aku rasa korang pun sama cam aku jgk kan. klau x de dirindu, bila dpn mata asik nak mengamuk jek.. biasalah, manusia mmg slalu cam tu.

skang ni anak2 aku dua2 dah tido.  arini aku ada rajin sket. masak NASI AYAM. 1st time buat tue.. erm, jadi jgklah resepi aku tu setelah menalipon mak aku and tengok kat tenet.. hehe.. takut x menjadi jek.. tup..tup, masa nk mkn................. alamakkkk.. timun plak x de. so telan je la. tggu en rizal balik ptg karang aku soh lah dia singgah kedai jap beli.. seb baik anak2 pun mkn byk. alhamdulillah.. tu yg kenyang terus tido. lagi2 dlm kesejukan ekon kan. lg syok la diorg tido. aku nk tido, tp mata ni x mngantuk plak.. tu yg layan blog jap... fb pun x de pape.....
k, la... ni je citer utk harini..

to be continued. daaaaaaaaaaaa..

No comments:

Post a Comment