Wednesday 11 April 2012

Lotus Desaru Beach Resort

Assalamualaikum...

waaaa... saya bru terperasan akan pic2 kat lokasi nie. saya pegi bersama keluarga sebelah mertua saya. kami mmg tiap2 thn akan buat trip. x kisah la pi mana pun, janji ada pegi jenjalan release tension. masa ni si arissa baru berumur 4 bln lebih.. saya upload je la pic2 ni ye utk tatapan kwn2 sume. agak2 klau nk pegi tempat ni leh la mntak info ngn saya.. uhukk!!..

 peace from airis dania and adam zafri
 abg ipar saya dgn anak2nya, akmal zakuan and nurul ardini
 ank kakak ipar saya yg no 2. nurul ardini.. sejukkk!!
 sedang menunggu air jatuh dr buah kelapa.. eh, kelapa ke? x hengat la plak.. ye ye oo je si yanti ngn si dilah ni.. (adik2 ipar saya)
 gaya macho adik ipar saya... azim.......................
 tu diaaaaa.......... si besar dan si kecil... hahaha... amer (adik ipar saya) wif en.asben saya...
 ni la ibu mertuaku....... yg setia mnjaga cucu cenonet nie...
 hurmmm.... tido lena si kecik dlm dakapan ibunya yg sedang basah kuyup...
 ni plak cik Nurin Sofea saya yg kurus sangat2. mkn byk pun bdn ttp cekeding... adehhh...
 jalan2 je kat laut ni, x mandi pun..
 woooooo... Airis Dania saya yg seksi. swimming suit yg dah kecik... hullaaaa....
 suka btol anak2 ni........... 
 suasana pantai di waktu petang...
sebelum balik...... kita posing dulu.... yeehhaaa..!!

inilah keluarga besar sebelah suami saya...  beserta 9 org cucu yang  nakal2 dan bersuara nyaring.... pening kepala bila dh ramai2 kumpul..  whateverpun, saya bahagia berada dalam lingkungan keluarga ini...

No comments:

Post a Comment