Thursday 19 April 2012

cuti

assalamualaikum..


harini 19.4.2012 tarikh si kecik saya arissa appoinment klinik. dlm kol 9 aku ngn arissa pi la. en husband t'paksa bekerja so dia x dpt nk temankan kami. lgpun, sy dah biasa pegi klinik tanpa ditemani suami. wlaupun org kata tanggungjawab suami knalah teman isteri ngn anak, tp pd saya x sume org berfikiran camtu. x teman bukan x bererti x sayang anak isteri, dan x semestinya yg teman isteri tu betul2 sayang dan setia pd isteri.. setuju x??? huhu... saya x kisah pun klau suami saya x nak teman saya. klau dia nak teman tu satu bonus buat saya.. alhamdulillah...

kisahnya, pg td pi la klinik, smpai2 klinik apesal la arini sume yg peknen2 je. x de check budak ke? dalam hati dah berdetik ni, kompem arini x de check budak sbb arini ari khamis. bila nama arissa safiya dipanggil je..... sah!!! kak, arini x de check utk budak ye.. huhh!! sbb nk cover kan.. ni bukan salah saya, dah date tu tulis 19hb saya datang je la.. hurmm.. ni bdk praktikal yg tulis ni kak...saya bg tarikh lain la ye, 24hb ni.. dah tu, korang x check balik ke date tu x de utk budak.. (tp dlm ati je la..). apalagi, angkat beg, blah laaa... &^^%$*&Y)(.. geram je kan.. 

nak lepaskan geram, aku cuti je trus arini. kebetulan, mak mertua aku x bape sihat, demam + batuk.. so peluang la aku kan.. hehe..

No comments:

Post a Comment