Saturday 9 July 2011

kantorku..

ni la meja aku. tempat aku mencari rezeki, tempat tido, tempat berFB, berblog, dan segala bagai la... nmpk kemas kan.. ni sbbnya ptg td baru kemas. klau x mak aiiii.. serabut kepala otak aku nie.. baru cun kan.. kekeke... so, saksikanlahhhhhhhhhh.....


oppss.. remote tv kat aku.. 


antara koleksi key chain yg kengkawan bg... kat umah ada lagi.. and kipas comel tu, huhh.. klau time panas ada gak jasanya pada aku nie..


haha.. side mirror tu bery2 important. digunakan utk menskodeng bos yg dok dlm bilik kat blakang aku nie.. (alamak.. kantoi lak yg kat pc tu.. hehe.. tgh upload gambo. tggu tenet lembab sgt...)


and the last one, my OWN telephone. direct line tau... see.. SUPAT.. cehhh.. x muat space la.. sape nak no. tel saya angkat tangan cpt... hahaha.. cannot ok !!

No comments:

Post a Comment