Tuesday 9 August 2011

sahur !!

erm.. pg td aku bgn masak sahur kol 4.15. nasib la kan. dah b'buka kat umh mertua so pepagi kna la bgn masak. haha.. nak tapau segan.. cehhhhh... setakat 9 hari b'posa ni alhmdulillah la, lom penah t'lepas sahur lg. itu berkat kunci jam namanya wlaupun mata ni rasa berat jek nak bukak. bila fikir2 en.azriezal aku nk mkn ngn keadaan aku yg cam gini, kenalah kuatkan semangat....

so............

pg td dgn rajinnya aku masak kari kepala ikan merah. peberet en.azriezal...... tambah lg ngn acar kobis (ala.. yg cam acar timun tu..). selera je kami mkn. rugi klau x abis. ikan merah mahal. hahaha... (pic x de, x sempat nk amik..)

erm, bsok x tau lg nk masak ape. aku dah kira2 smpai sahur ari jumaat (lauk aku beli ngam2) sbb mlm tu kitaorg nak balik nitar. b'buka dan b'sahur ngn org tua aku kat kg. cian diorg, anak ramai tp dok b'dua jekkk... erm, bleh la order mkn yg cedap..cedap..... ngehhhhh....

No comments:

Post a Comment